معرفی شغل خدمات مشتری(پشتیبانی مشتری)
خدمات به مشتریان یک کار خط مقدم است و در اصل اولین تماس هر شخص خارجی با شرکت است.وظیفه اصلی فردی که شغل پشتیبانی مشتریان را دارد این است که چهره شرکتی باشد که آنرا نمایندگی می کند.بسته به نوع وجه ای که به مشتریان نشان می دهد می تواند باعث شود که مشتریان خوشحال باشند و به مشتریان وفادار شرکت تبدیل شوند. فرد دارای این شغل ملزم است که با مشتریانی که اطلاعات مربوط به پیشنهادات شرکت را در اختیار آن ها قرار می دهند و یا مشکلات آن ها را برطرف می کنند، تعامل داشته باشند.